vineri, 10 iunie 2011

make-up 2


Buna fetelor, nu ma ia prea des cheful de a face un machiaj, dar astazi m-am jucat putin cu fardurile mele, am avut chef sa ma machiez, mai ales datorita faptului ca mi-am luat azi un fard mono , pe care pusesem ochii ieri, si azi normal ca am mers si mi l-am luat, :D, mi-a placut asa mult culoarea ca nu m-am putut abtine sa nu il incerc , mi-a venit inspiratia si cheful de a ma machia, rezultatul il vedeti mai jos, mie imi place foarte mult...normal ca a urmat si o sedinta foto, nu se poate fara :)) :-" sper sa va placa si voua. :)



















LadyGlossy

4 comentarii:

Amelia T. spunea...

foarte frumos:)

LadyGlossy Make-up spunea...

multumesc mult Amelia :*

Anda Zelenca spunea...

Te prinde!:) Imi plac si culorile tare mult. Pupici & weekend placut!

LadyGlossy Make-up spunea...

mersi anda. La fel si tie iti doresc, cu mult soare, ca la mine e urat :*,

Trimiteți un comentariu