marți, 14 iunie 2011

set nou 24 pensule Fraulein38 & co


       Hey girls :)
  Mi-am dorit de mult un set de pensule profesionale, intr-un final am reusit sa imi iau si eu unul, a fost greu sa ma hotarasc la care sa ma opresc, pentru ca din poze e cam greu sa iti dai seama de cat de practice si bune sunt....intr-un final m-am hotarat...e vorba despre setul de mai jos, de la fraulein 38, set 24 pensule. Este un set nou scos de cei de la fraulein, inca nu le-am incercat pe toate ca sa imi fac o parere despre toate, in mare sunt multumita. Va las sa vedeti in imaginile de mai jos cum arata, le-am inghesuit putin pensulele si am facut loc si pentru alte lucrusoare gen creioane ;))



-imagini originale-























                                 
                          -inghesuiala de care va ziceam mai sus- :))



-am impartit in doua imaginea si am facut mai de aproape pozele sa vedeti mai bine-





Am avut si sustinatoare langa mine...pun o poza si cu ea ca e tare scumpa :X her name is Maya



Si cum nu ma pot abtine, mai astept un set de pensule , cele mini din par de bursuc de pe cosmetic-style, nu stiu de ce dar pe acelea le iubesc deja...cred ca o sa fie printre preferatele mele, am vazut multe review-uri pozitive in ceea le priveste si m-au convins, sunt asa dragalase. Vi le voi arata si va voi spune parerea dupa ce le primesc, can wait :D . Va multumec pentru atentie si sper ca nu v-am plictisit prea tare. :) Va pup !


LadyGlossy

4 comentarii:

Unknown spunea...

si eu mai imi pun creioane sau primerul in gentuta pentru pensule...asa le am mereu la indemana:D.....sa folosesti cu placere pensulicile...arata chiar bine:)

LadyGlossy Make-up spunea...

mersi frumos :) , da, si mie imii place aranjate asa, pare mai multa ordine , dar imi place si cum tin alte fete pensulele..adica in borcanase, dar in din alea o sa le tin pe cele care sunt pe drum , cele mini :X..un recipient dragut le asteapta deja ;)):*

fashion doctor spunea...

si eu mi-am luat setul asta , dar nu prea imi place.te pup

LadyGlossy Make-up spunea...

da, sincer nici eu nu ma omor dupa ea

Trimiteți un comentariu