luni, 26 septembrie 2011

Giveaway Elf incheiat



Buna fetelor,
Dupa cum stiti pana astazi a fost timpul acordat giveaway-ului Elf My first Giveaway - produse elf | Valentina Lavric Make-up, deci a-ti avut timp sa va inscrieti, multumesc fetelor care au facut-o si va urez succes!
In decursul zile de astazi voi anunta castigatoarea, cu ajutorul random.org.

Mentiune : Desi una din conditii a fost sa d-ati share pe blog sau pe fb cine nu are blog, marea majoritate dintre  voi nu a  a indeplinit aceasta conditie, fiind primul meu giveaway precizez ca de data asta accept asa, dar pe viitor o sa am pretentia sa faceti exact ce vi se cere in reguli, no ofense, dar mi se pare nedrept fata de cele care au indeplinit toate acele conditii. I'm right?

3 comentarii:

AnaVasilescu spunea...

corect. eu cred ca as fi procedat de acum, poate pentru a le arata ca o regula pusa trebuie si respectata.

Alexandra. spunea...

Regula cu share pe facebook este activa de muult timp in blogosfera, nu cred ca e corect sa le accepti pe fetele care nu au respectat-o..

LadyGlossy Make-up spunea...

multumesc fetelor!
Dar dupa cum am spus , data asta o sa accept asa, imi cer scuze fata de voi cele care a-ti indeplinit toate regulile, promit ca e prima si ultima data cand accept !!!

Trimiteți un comentariu