joi, 13 ianuarie 2011

favourite earrings


     Astazi imi faceam ordine printre cercei, si m-am gandit sa va arat si voua cateva dintre modelele pe care le am si care imi plac cel mai mult, sper sa se vada bine pentru ca sunt facute cu telefonul si nici lumina nu e cea mai buna :( DEci sunt o fana inraita a cerceilor, Cand merg cu prietenul meu la plimbare si de obicei si prin magazine, cand e unul cu bijuterii imi distrage atentia ca stie ca daca vad cercei , sigur pasii mei o iau inaintea mea :)) .Sper sa va placa :)




 :)
 cercei candelabru 

bilute :X

  love them :X

tot Mely Melo si tot la reducere i-am gasit last year :)

 undeva in top sunt acestia, imi plac asa muult :X

 perechea aceasta o am de la mama mea, sunt din aur, dar sincer nu ma omor dupa ei. :-"

tot de la sora mea ii am

  Acestia i-am luat zilele trecute de la Meli Melo, lera 50% reducere, nu m-am putut abtine :D


Idem mai jos :P

i-am cumparat  de la Avon impreuna cu lantucu cu medalion la fel :)


clipsuri


Acestia hmm...sunt putin modificati de mine , rozul ala e pus de mana mea ;))


acestia mi ia luat iubi meu ca sa ma poata scoate din magazin, evident in timp ce imi curgeau ochii pe raftul ala :)) nu i-am purtat decat de 2 ori cred :D deci a fost ceva pe moment in ceea ce i-au privit :D


      Aceasta pereche o am de ff mult timp, cativa ani buni, i-am primit la 18 ani de la o prietena daca tin eu bine minte :D , nu ii purtam apr deloc, dar de ceva timpii mai iau , incepuse sa imi placa.





cei mai recenti achizitionati ;)) mi-a placut modelul si mai ales culoarea





Acestia i-am primit nu de mult de la sora mea



Acestia ii port cel mai des, imi plac super mult, si am de gand sa imi iau pe mai multe culori 




          O parte din cei mai dragi, cum mai ies la vanatoare , am sa va arat si voua noile achizitii :) 

Multumesc pt timp, O seara cat mai placuta ! :*


 LadyGlosy For you 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu