joi, 10 februarie 2011

H&M stuff set mini-spray & body lotion





     Buna fetelorvreau sa va prezint niste mici minunatii de la H&M , am primit zilele trecute aceste doua seturi de la cumnatica mea din Grecia, si vreau sa va zic ca sunt incantata de ele, spray-urile de corp au fiecare sclipici , nu prea ramane pe piele insa, imi place foarte mult ambalajul lor, sunt atat de practice si pot fi refolostie sticlutele:). cea rosie imi place in mod deosebit, :X, iar cremele mi se par bunicele si chiar iti lasa pielea fina, au un miros dragut si f puternic , ceea ce le da o persistenta indelungata. , chiar daca au numai 35 ml cremele si 45 ml spray-urile , mie mi se par foarte sic:). Cer scuze pt calitatea pozelor, tel e de vina :D .


spray de corp

lotiuni 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu