marți, 2 august 2011

haul Avon



Am revenit cu un haul cu produse Avon, de mult vroiam sa incerc produsele planet spa, mai ales masca de par, deoarece am vazut ca e foarte apreciata . Iar pe langa mi-am luat si rimelul transparent Jillian Dempsey ,si uleiul de corp pentru catifelare. 




-masca de par cu ulei de masline


-masca de fata 
-crema hidratanta de fata
-gel de curatare cu ceai alb


mascara transparenta JD
lasa firicele pe gene ce au rol de a alungi si da volum genelor tale- chiar face ceea ce promite

-ulei SSS pentru catifelare
lasa pielea foarte catifelata si are un miros placut



LadyGlossy


2 comentarii:

Unknown spunea...

masca de par o am si eu,e foarte buna:*Sa le folosesti cu placere:*
te ast sh pe blogul meu: http://totallycoolarts.blogspot.com

LadyGlossy Make-up spunea...

multumesc. Astazi am testat-o pentru prima data, voi vedea pe parcurs efectele :D

Trimiteți un comentariu