miercuri, 3 august 2011

wishlist aparat foto digital Nikon coolpix S3100 & S6100



Buna fetelor , revin cu un alt subiect...;))
Imi doresc mult un aparat foto bun, mi s-a pus pata tare ca sa zic asa :)), si intentionez sa imi iau unul , dupa multe cautari si review-uri pe net, pot sa spun ca am gasit ceva care mi-ar place, si cum nu se poate sa fie doar un fel, ca doar trebuie sa am  de unde sa aleg , normal ca nu m-am putut opri doar la un model, cel putin m-am oprit la doua modele , sa nu imi fie chiar asa greu de a ma decide..desiii :D, well, se pare ca Nikon este in top one daca pot sa spun asa, dupa ceea ce am citit. Mai jos va arat modelele , cel de-al doilea mi-ar place mai mult,dar sa vedem daca ma indur sa mai pun niste banuti in plus :D, daca nu, si primul e ok. :)


Nikon Coolpix S3100

14,1 ,MP 
5x zoom
2,7 inch
HD Movie





Nikon Coolpix 

S6100


16 MP, 7x zoom
plus touch screen
HD Movie





Sunt ca niste bijuterii :x,Ce ziceti, ma ajutati sa ma decid asupra unuia din ele :D? Au si niste culori asa de faineee off, e greu :))


 Daca are cineva unul din modele  va rog sa imi lasati impresiile voastre . :) Multumesc anticipat :*




By LadyGlossy





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu